HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





11 Eylül 2008 Perşembe

Para Kesesi İle Otantik Kolye





Arkadaşlarıma ziyarete gittiğim zaman, çeyizlerinde ne var ne yok merak ettiğimi bildikleri için; eski oyalar, örtüler, yazmalar vb. bana gösterirler, sağolsunlar.Geçtiğimiz aylarda Şeniz arkadaşıma gittiğimizde en az 30 yıllık geçmişi olan iğne oyasından yapılmış bu para kesesini gösterdi bana..Bundan sana bir takı yapayım demiştim, o da sevinerek kabul etti :))
Dün akşam minicik para kesesi bu hale geldi işte.Şeniz çoook beğendi, ben de çokk mutlu oldum tabiiii..
Üzerine eklediğim iğne oyası çok eski,pembe kordenet ise benim eski keten elbisemin biyesiydi, gümüş kaplama aparatları ise Kadıköy'deki Bujiland'dan alıyorum..
Resimler çok iyi değil, kusura bakmayın, fotoğraf makinem çok eskidi de :(