HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





29 Temmuz 2009 Çarşamba

Doğal Kumaştan Runner









Birkaç yıl önce Şile'den almıştım bu kumaşları. Niyetim nakış işlemekti. Fakat bir türlü zaman bulamadım hem de nakış konusunda çok bilgim yok.Ama insan isterse yapamayacağı şey yoktur diye düşünürüm hep :)

Canım arkadaşım Sevcan'ın bana hediyesi olan bu oyalar, annesine ait olan çok eski bir şifonun kenarındaydı.

Ben de nakış yerine bu oyaları kullanabirim diye düşündüm...
Önce kumaşları duru suda yıkadım.El dokuması ve doğal oldukları için çekme olasılıkları çok yüksek.
Daha sonra kenarlarını incecik bastırdım.

Oyayı iğnelerle şekil vererek tutturdum, kumaşla aynı renk iplik kullanarak görünmeyecek şekilde diktim.

Uçlarına ise benim rengarenk iğne oyalarımdan uygun olanları ve gümüş sallantıları diktim( gümüş parçaları Kadıköy'de Bujiland'dan alıyorum)

Osmanlı tuğralarının ise çok yakıştığını düşünüyorum ..
Gümüşlüğün üzerinde kullanacığım şık bir runner( uzun örtü) oldu galiba..
Diğer örtü ise yakında geliyorr...

Zehr@